1. CONDIŢII GENERALE
Garanţia comercială reprezintă certitudinea calităţii unui produs şi se aplică oricărui produs de folosință îndelungată comercializat de Sc Intracom Trading Company Srl. Prezentul certificat de garanţie respectă drepturile conferite prin lege consumatorului, conform prevederilor Legii nr. 449/2003 și OG 21/1992 şi altor legi în vigoare.
Intracom Trading Company se angajeaza sa livreze produsul conform cu mostra expusa in magazin sau cu descrierea din cadrul site-ului http://www.bucatariepremium.ro si cu caracteristicile inscrise in factura.
Consumatorii, în cadrul termenului de garanție, vor avea dreptul: să solicite repararea produsului, fără plată, într-o perioadă de timp rezonabilă ce nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care a fost adusă la cunoștință lipsa conformităţii, sau a predat produsul spre remediere, cu excepţia situaţiei când această măsură este imposibilă (dacă nu se pot asigura produse identice pentru înlocuire decat in urma comenzii catre producator).
Prezenta garanţie se aplică numai consumatorilor PERSOANE FIZICE care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse în afara activităţii lor profesionale sau comerciale, industriale sau de producţie. Intracom Trading Company garantează produsele care sunt folosite în mod obișnuit și în condiții normale.
2. TERMENUL DE GARANŢIE
Conform prevederilor legale și a mențiunilor din prezentul certificat, raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii. Durata medie de utilizare a corpurilor de mobilă este de 5 ani, de la vânzare cu condiţia respectării instrucţiunilor de utilizare şi montaj şi a efectuării intervenţiilor tehnice numai de către personal calificat (din partea vanzatorului sau cumparatorului). Aceasta durata de utilizare nu presupune garantarea lipsei de orice urmă de uzură la materiale textile, huse, indiferent de material, umplutură saltele, perne, sezuturi, feronerii, blaturi, canturi.
- In cazul persoanelor juridice garantia este de 1 AN.
- În cazul produselor outlet nu se acordă garanție pentru defectele existente la vânzare, chiar daca nu sunt evidente. In acest caz, se acordă garanție numai pentru defecte care nu există la data vânzării și termenul este de cel mult 1 an.
3. SOLUTIONARE
În cazul în care Consumatorul constată, în cadrul termenului de garanţie, un defect de fabricaţie sau de material, cu excepţia uzurii normale, a defectelor existente la data achiziționarii pentru care s-a acordat preț special sau a materialelor considerate consumabile, va contacta Vanzatorul pentru a depune o solicitare de reparare sau înlocuire, împreună cu dovada reclamației, dovada achitării prețului (bon fiscal) și certificatul de garanţie.
Prezenta garantie acoperă orice defecțiune cauzată de un defect de fabricație, nu și deteriorări externe (zgârieturi, loviri, tăieri, rupturi, spargeri, dezlipiri, cojori ale vopselelor, arsuri, scamosari, orice detriorari fizice, chimice sau mecanice vizibile la livrare care nu sunt reclamate la receptia marfii). Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea produselor dupa receptie sunt riscuri asumate de catre Cumparator.
Intracom Trading Company va repara produsul sau il va înlocui in cazul in care defectul nu se poate remedia. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, de maxim 15 zile, din momentul când Intracom Trading Company a luat la cunoştinţă de deficienţele respective sau Clientul a predat produsele spre remediere. Nu este considerată depășire a acestui termen situația în care Clientul refuză să predea produsul Vânzătorului și Vânzătorul nu poate dispune repararea/înlocuirea produsului.
Dacă organismul tehnic care efectuează expertiza tehnică constată că defecţiunea nu s-a datorat unor defecte de fabricaţie sau că, Cumpărătorul nu a respectat instrucţiunile de manipulare, montaj şi întreţinere, contravaloarea expertizei se suportă de Cumpărător. Dacă neconformitatea se datorează unui viciu ascuns, contravaloarea expertizei este suportata de către vanzator.
În cazul remedierii produsului, durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care cumpărătorul a reclamat defectarea produsului şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţionare.
Garanţia se referă la părțile/componentele de folosinţă îndelungată şi nu se extinde asupra părţilor casabile care pot suferi deteriorări din cauza utilizării necorespunzătoare, precum: huse, balamale, feronerie, sticlă, oglinzi, diverse accesorii.
Garanţia se aplică părţilor componente ale produsului reparat sau materialelor înlocuite în timpul perioadei de garanţie rămase, începând de la data achiziţiei produsului iniţial. Componenta înlocuită nu prelungeşte garanţia produsului.
Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră (nu afecteaza functionalitatea produsului).
Garanţia nu se aplică în cazul revânzării produselor sau utilizării acestora în scop profesional.
Nu se acordă garanţie în următoarele cazuri:
- Cumpărătorul nu prezintă, la reclamaţie, certficatul de garantie, factura şi dovada achitării produsului (chitanta/bon fiscal, etc).
- Defectiunea este cauzată de orice reparare, montare, asamblare, demontare, vopsire sau orice interventie asupra produsului care nu a fost efectuata de personal autorizat (personal calificat al Producatorului, Vanzatorului sau Cumparatorului). In cazul in care cumparatorul monteaza cu personal autorizat atunci va prezenta cand face sesizarea factura si bonul fiscal de la societatea autorizata.
- Defecţiunile sunt din cauza intemperiilor, unor calamităţi, contaminării cu lichide, substanţe chimice sau cu efect distructiv
- Defectul reclamat este din vina cumpărătorului – prin actiunile sau inactiunile sale fie nu respecta instructiunile prezente, fie foloseste necorespunzator produsul, inclusiv prin depozitare inadecvata, cauzand deteriorari.
- Garanția nu acoperă uzura normală a produsului, sau defectele cauzate prin orice acțiune chimică sau mecanica, precum: spargere, tăiere, ardere, zgâriere, lovire, rupere, exfoliere a vopselei lacului sau foliei, umflare, sfâșiere, decolorare, tocirea sau scamosarea materialului textil, expunerea produsului sau a unor părţi componente direct la soare sau la o altă sursă puternică de căldură, defectele cauzate în urma contactului cu apa, vopsire sau sunt cauzate de transport sau manipulare necorespunzatoare.
- Toate tipurile de materiale de acoperire (stofa, piele ecologica, piele naturala in special) se intind in timpul utilizarii. Pentru a atinge un nivel a confortului cat mai ridicat husele nu se pot realiza prea strans, de aceea, in timp, pot aparea unele cute (pe spatare, sezute, cotiere) acest lucru nefiind considerat un defect.
- Pentru produsele de tapiterie atunci cand se utilizeaza materiale din chenila, lana sau poliester poate sa apara asa-numitul fenomen de pilling al tesaturii si formarea de bulgari de suprafata, care apar din cauza firelor straine (din haine de exemplu), acest lucru nefiind considerat un defect
- Produsele tapitate cu material de tip catifea poate avea in urma ambalarii si transportului diferite cute sau tasari (presari) a materialului, acest aspect nu este considerat un defect de fabricatie
- Nu se considera un defect de fabricatie materialul textil, al tapiteriei, care se incarca electrostatic.
- Cusaturile de sub produsele tapitete, de sub tetiere, de sub cotiere, din interiorul lazii pentru depozitare nu sunt cusaturi cu rol estetic, acestea au rol exclusiv de imbinare a materialului
- In cazul somierelor cu lamele din material natural (lemn) datorita procesului natural de uscare dupa un timp poate sa apara asa numitul scartait, acesta nu este considerat un defect de fabricatie
- Pentru paturile de tip boxspring cu reglaj electric se recomanda ridicarea si coborarea saltelei atunci cand persoana este intinsa in pat. Este interzisa asezarea pe un pat boxspring cu reglaj electric in momentul in care patul este ridicat existand riscul ca motorul sau cadrul de sustinere al acestuia sa se rupa In acest caz produsul isi pierde garantia.
- Nu se acorda garantie la piesele de lemn, PAL sau MDF la care au aparut in timp: rupturi, zgarieturi, decojiri, spargeri, loviri sau decolorari. Aceste defecte nu sunt considerate defecte de fabricatie.
- Intervenția, repararea sau modificarea produsului (debitare, găurire, vopsire, lipirea altor repere), folosirea de feronerie sau accesorii, neautorizate de Intracom Trading Company.
- In cazul în care produsul a fost amplasat în aer liber, expus la apă sau depozitat in mediu cu umiditate crescută, in spatii cu igrasie, mucegai, expus direct la soare sau la o sursă de căldură (aeroterme, calorifere, seminee, sobe, etc) sau de lumina puternica;
- In cazul în care pe produs au fost depozitate alte obiecte cu greutate mult mai mare, in lipsa unor prevederi speciale, mentionat la fiecare produs, nu se permit greutati mai mari decat cele mentionate in acest certificat;
- In cazul în care nu au fost respectate şi aplicate întocmai instrucţiunile de folosire şi întreţinere;
- In cazul în care mobilierul de perete a fost fixat greşit, sau din cauza deteriorării pereţilor casei, care nu suportă decât o anumită greutate;
- In caz de diferente de nuante pe acelasi cod de finisaj sau pe acelasi material de acoperire daca produsele in cauza nu au fost comandate in acelasi timp pe aceeasi comanda (pot fi diferente de nuanta de la lot la lot);
- In caz de furt, folosirea produsului în regim industrial, în scop profesional, în locuri publice sau caz de revânzare;
- Atenţie: Produsele cu preţ de outlet, având un discount la preţ datorită unor mici defecţiuni sau neconformităţi nu beneficiază în NICI UN FEL DE GARANȚIE, pentru acele defecte, Consumatorii luând cunoştinţă prin prezentarea lor cu preţ de outlet de unele neconformităţi. Singura garanție se acordă pentru vicii ascunse care fac imposibilă folosirea produsului pentru scopul său si este de 1 an de la data livrararii.
DECLARATIE DE COMFORMITATE
Noi, S.C. INTRACOM TRADING COMPANY S.R.L., cu sediul în localitatea Dumbravita, strada Gabriel Liiceanu, nr. 21, judeţ Timis, cu Certificat de înregistrare/Autorizaţie nr. RO 116399073, J35/1335/2004, declarăm pe propria răspundere, conform prevederilor HG 1022/2002 ca produsele conform facturii mentionate in aceasta pagina nu pun în pericol viaţa, sănătatea, securitatea consumatorilor si nu produc un impact negativ asupra mediului fiind in conformitate cu SR770/2006; Directiva 2001/95 CE; ISO 9001:
INSTRUCTIUNI GENERALE DE INTRETINERE
A. Principalele instrucţiuni generale de întreţinere sunt cele de mai jos, completate de instrucţiunile specifice produsului, (daca instructiunile din colet contrazic cele de mai jos, se aplica instructiunile din colet specifice):
- Daca asamblarea produsului nu se realizeaza de catre echipa autorizata de Intracom Trading Company sau produsul nu necesita asamblare, dezambalati cu grija, fara a folosi obiecte taioase sau ascutite, evitati taierea sau zgarierea materialelor, in orice ocazie.
- Pozitionati produsul in pozitie sigura, pentru a evita rasturnarea.
- După dezambalarea produsului, verificaţi dacă este complet, nu lipsesc componente sau accesorii, apoi eliminaţi elementele de ambalare (carton, pungi, polistiren, cuie, agrafe etc.); acestea nu trebuie să fie lăsate la îndemâna copiilor pentru că pot deveni periculoase;
- Daca montajul se va asigura de catre echipa autorizata Intracom Trading Company, nu dezambalati produsul pana la sosirea echipei de montaj.
- Utilizaţi/depozitati produsul în încăperi cu temperatura normala (intre 15- 30 grade Celsius), departe de pereţii cu igrasie, mucegai, infiltratii sau sursele de căldură sau lumina puternice, in conditii de umiditate normale (50-60% umiditate), fara daunatori;
- Aşezaţi produsul pe suprafeţe plane, daca nu exista o astfel de suprafata planietatea se va obtine prin folosirea penelor de lemn sau material plastic, atentie sa nu va raniti la montarea corpurilor;
- Evitati schimbările bruşte de temperatură, curenţi de aer sau acţiunea directă a razelor solare, de lumina sau factorilor de mediu agresivi;
- Depozitaţi produsul într-un mediu lipsit de praf, agenţi corozivi şi vibraţii puternice;
- Nu asezati direct pe suprafata produsului obiecte fierbinţi, umede, lipicioase, murdare sau care pot produce zgârieturi sau deteriorari;
- Praful de pe mobilier se va şterge numai cu o cârpă moale şi uscată şi se vor folosi doar produse de curăţat specifice materialului de fabricatie;
- Dacă trebuie să deplasaţi piesa de mobilier trebuie ca aceasta să fie golită de greutăţi; în acest fel se va uşura manipularea şi se evită apariţia riscului de rănire sau deteriorare, nu mutati mobilierul prin tragere sau impingere. Manipularea corpurilor de peste 15 kg se va face de catre cel putin 2 adulti si se vor folosi accesorii specifice de mutat mobila.
- Nu folositi produsele in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate;
- Nu sariti pe mobilier, saltele, cu miez elastic, canapele, paturi; nu plasati saltele pe cadre de pat cu margini ascutite, cu aschii, sau fisuri.
- Nu folositi produse de curatare care contin solventi chimici sau alcool, (orice solutie speciala trebuie incercata intai pe o suprafata mica, ascunsa);
- Nerespectarea prezentelor instrucţiuni duce la pierderea garanţiei.
B. Instructiuni specifice privind utilizarea si intretinerea tapiteriilor si a mobilierului tapitat:
- Stergeti saptamanal de praf tapiteria de piele si inlocuitori de piele cu o carpa curata, moale, uscata; petele se indeparteaza cu o carpa
curata umezita usor;
- Produsele tapitate cu stofa se aspira usor;
- Nu expuneti produsele la radiatii solare sau surse de lumina directe pentru a evita decolorarea materialului de acoperire;
- Folositi doar produse de curatat specifice materialului, dupa ce probati solutia pe o portiune de material ascunsa vederii;
- Urmele de lichide si grasimi se sterg intai cu o carpa uscata apoi cu solutia speciala
- In lipsa unor instructiuni contrare de pe produs, husele detasabile se pot spala la o temperatura de maxim 30 C, nu se utilizeaza inalbitor, nu se foloseste fierul de calcat, nu se curata uscat, nu se curata chimic, nu se stoarce prin centrifugare;
- Verificati in mod regulat starea generala a mobilierului, precum si a accesoriilor din interior - indeosebi a suruburilor care trebuie stranse la anumite intervale de timp.
- Saltelele se vor intoarce lunar de pe o parte pe alta (daca salteaua are fata iarna - fata vara se vor alterna decat capetele aceleiasi fete) si vor avea ca suport o somiera cu lamele elastice, curata periodic praful si alte impuritati de pe saltea, cu ajutorul aspiratorului; daca somiera este realizata din placa de PAL asigurati-va de faptul ca aceasta prezinta orificii care ajuta la circulatia aerului impiedicand astfel aparitia mirosului si a mucegaiului;
- Produsele de tapiterie deschise la culoare sunt predispuse la deteriorarea materialului de acoperire prin migrarea unei culori mai puternice ca baza (negru, maro, albastru, violet, verde etc) de pe obiecte de imbracaminte, incaltaminte, marochinarie, oja, produse de cosmetica, denim, de aceea nu recomandam ca aceste obiecte sa interactioneze.
- Este interzis ca saltelele sa fie rulate, impaturite, introduse intr-un cadru de pat mai mic ca dimensiune, spalate, uscate cu uscatorul electric;
- Este interzisa folosirea saltelei ca “masa de calcat” si a se sari pe saltea;
- Este interzisa incercarea portantei produselor de tapiterie prin presarea lor cu genunchiul sau cu cotul acest lucru ducand la deformarea materialului de acoperire fara a exista posibilitatea de revenire la forma initiala;
- Este interzisa folosirea bratelor canapelelor si fotoliilor pentru sedere, acest lucru putand duce la deteriorare structurii interioare a produsului;
- Este interzisa folosirea pentru dormit permanent a extensiilor de canapele sau coltare, acestea fiind realizate pentru folosirea lor ocazionala (existand posibilitatea ca in timpul utilizarii acestea sa produca zgomote, zgomotele provin de la frecarea partilor scheletului metalic intre ele sau sa se deterioreze);
- Pentru paturile de tip boxspring cu reglaj electric se recomanda ridicarea si coborarea saltelei atunci cand persoana este intinsa in pat. Este interzisa asezarea pe un pat boxspring cu reglaj electric in momentul in care patul este ridicat existand riscul ca motorul sau cadrul de sustinere al acestuia sa se rupa In acest caz produsul isi pierde garantia.
- Toate tipurile de materiale de acoperire (stofa, piele ecologica, piele naturala in special) se intind in timpul utilizarii. Pentru a atinge un nivel a confortului cat mai ridicat husele nu se pot realiza prea strans, de aceea, in timp, pot aparea unele cute (pe spatare, sezute, cotiere) acest lucru nefiind considerat un defect.
- In lipsa unor prevederi speciale, nu incarcati mobilierul tapitat (coltare, canapele, sofa, taburet, scaun) cu greutate mai mare de 90 kg/persoana.
- Strângeți şuruburile picioarelor la 2 săptămâni după folosire şi asigurățivă că sunt bine strânse; verificați-le de câteva ori pe an.
- Nu aşezați produsele din piele la lumina directă a soarelui şi lăsa-ți o distanţă de cel puţin 30 cm între canapea sau fotoliu şi orice sursă de căldură.
- Piesele de mobilier din piele albă sau deschisă la culoare sunt sensibile la petele de cafea sau de vin roşu. De aceea, este important să îndepărtați aceste pete imediat.
- Pe tapiteria din piele si ecopiele deschisa la culoare pot migra culorile din textilele hainelor (ex. blugi, jensi ...). Aceste pete sunt foarte dificil de curatat, uneori chiar imposibil. Este de preferat ca mobilierul tapitat cu piele si ecopiele deschisa la culoare sa fie protejat de contactul cu astfel de materiale.
- Extensiile canapalelor sau colțarelor se deshid și închid cu grijă, numai de către adulți.
C. Instructiuni specifice privind utilizarea si intretinerea mobilei corp:
- Nu se recomanda incarcarea politelor, barelor de haine, sertarelor cu cantitati mai mari decit cele permise
- Pe blatul de bucatarie nu se taie alimente; nu se aseaza obiecte fierbinti; nu se sparg alimente tari (nuci, migdale, gheata, alimente inghetate) este indicata folosirea permanenta a unui tocator;
- Lemnul si furnirul sunt afectate de lumina. In primele 2 luni cand produsul absoarbe pentru prima oara lumina, acesta trebuie tinut departe de orice alte obiecte sau decoratii, fiind foarte posibil ca absortia inegala a luminii sa rezulte in pete permanente. La inceput, mobilierul achizitionat nou va avea nevoie de timp pentru a absorbi lumina si apoi a se potrivi cu nuantele mobilierului dumnevoastra existent deja in locuinta (vorbim de piese de mobilier cu acelasi cod de culoare achizitionate in perioade diferite de timp);
- Apa se va utiliza in cantitati foarte mici sub forma unei carpe puțin umede. Dupa stergere folositi o carpa uscata. Lemnul si furnirul sunt foarte sensibile la lichide de aceea toate lichidele varsate pe un astfel de produs se vor sterge imediat.
Vanzator (și unitate de service): S.C. INTRACOM TRADING COMPANY SRL
Tel. 0371907527
E-mail: office@bucatariepremium.ro, itcro@yahoo.ro, comenzi@bucatariepremium.ro
www.bucatariepremium.ro